16:05 Hədisləri inkar edənlərə cavab | |
Sual- Əqidə məsələlərində səhih əhəd hədisləri qəbul etməyənlərin (Qəbir əzabına iman gətirmir və həmşinin inkarda etmir) hökum nədir?
Fətva-Cavab Əlhəmdulilləh, Allahın salamı və xeyir duası onun Rəsulu (sav) , onun ailəsinə və əshabələrinə olsun. Əgər əhəd hədislər səhih olsa , iman etmək və əməl etmə baxımından mütavatir hökmünü daşıyır. İbn Əbi əl-İz “Təhavi Əqidəsi”-ni şərh edərkən demişdir: Əəgr islam ümməti əhəd həsisləri əməl və təsdiq baxımıdan qəbul etmişsə, bütün islam alimlərinə görə deməli yəginlik ifadə edirşBuda mütəvatir hədislərin bir qismi deməkdir.Sələf alimləri arasında bu barədə heç bir ixtilaf yoxdur. İbn Həcər demişdir:Əshabələr və Tabinlər arasında heç bir inkar olmadan əhəd hədislərə əməl edilməsi çox məşhur məsələdir.Onlar bu barədə ittifaq etmişdirlər. Ona görədə əgər hədis səhihdirsə,əgidə və fighi məsələrdə bunun arasında heç bir fərq yoxdur.Bu barədə 6906 nömrəli fətvaya müraciət et. Amma Qəbir əzabınna gəldikdə isə diqqətinizə çatdırmaq istıəyirəm ki, mütavatir dərəcəsinə yüksələn səhih hədislərdə isbat edildiyi üçün buna iman gətirmək vacinbdir. Hafiz bin Rəcəb(Əhval-əl-Qubur) kitabında demişdir: Qəbir əzabı Rəsulullah (sav) mütəvatir olmuşdur.Buxari və Müslimdə varid olan rəvyatdə deyilir ki, Siddiqin qızı Aişə Peyğəmbərimiz(sav) nəql edərək buyurmuşdur: Biq gün Peyğəmbərdan Qəbir əzabı barədə soruşdum. Peyğəmbər(sav) bəli Qəbir əzabı haqdır cavabını Verdi. Həmçinin Peyğəmbər(sav) buyurmuşdur:İnsan qəbirə qoyulduqdan sonra onun dostları onu tərk edib getdiklərində o onların ayaq saslərini eşidir……………..Buxari Ənəsdən rəvayət etmişdir Xülasə olaraq bildirirəm ki, əgər bir insan qəbir əzabını şəri elmi olmadığı üçün inkar edərsə üzürlüdür, amma bilərəkdən bunu inkar edərsə, dində zəruri olanı inkar etdiyi üçün kafir sayılır İnidi isə mən soruşuram Mustafa İslamoğlu elmi olmadığımı üçün inkar edir yoxsa əqidəsi batil olduğu üçün? Bunu bilə bilə qardaşlar arasına fitnəni salanların durumunu isə siz izah edin!!!!!! Mustafa İslamoğluna cavab Məsələ belədir bəzi firqələr vardır ki, əhəd (tək ravidən rəvayət edilən) hədisləri əqidə məsələlərində qəbul etmirlər.Bunlar, Əş`arilər, Mötəzilə , Cəhmiyyə və hal hazırda müasir bid`ətçi olan Hizbu-Təhrirçilərdir. Bunlara ən gözəl cavab islam alimləri vermişdir.Bu barədə aşağıdakı fətvaları sizə göndərirəm. Amma , Mustafa İslamoğlu isə yuxarıda adlaır çəkilən bid`ət firqələrindən də batil yolda olduğu üçün deyir ki, hədislər əqidə məsələlərində dəlil olmaz.Bu bütünlüklə əqidədə hədisləri inkar edir.Adı qeyd edilən firqələr sadəcə əhəd hədisləari əqidədə qəbul etməmişdir. Mustafa İslamoğlu isə özünə yeni din, məzhəb seçərək müsəlmanalrı bu yolla islam əqidəsindən uzaqlaşdrımaq isətyir.Çünki, Qurani-Kərimdə hökmlər və hatta bəzi əqidə məsələləri misal üçün Allahın sifətləri qısa formada buyrulur.Peyğəmbərimiz(sav) isə bunu hədislərlə açıqlamışdır.Mustafa İslamoğlu və onu Azərbaycanda sələfilərin içərisinə soxanalr əslində bütün səhih əqdiəni aradan qaldırmağa çalışırlar. Tövhid məsələlərinin bütün incəlikləri,Allahın sifətləri və sairə qeybi məsələlər ki, bunlar əqidənin əsasıdır, bunlar hamısı hədislərlə isbat olunmşdur. İndi isə düşüşün əgər hədisləri əqidədə qəbul etməsək deməli bütün əqidəvi və hətta axirət məsələlərini qoymalıyıq kənara.Hətta axirətdə baş verəcəklər, cənnət və cəhənnəmin vəsfi bütün bunlar hədislərdə qeyd edilib. Əgər bir nəfər sorusşa ki, mənə cəhənnəmi vəsf eylə, elə çıxır ki ona deməliyik ki, hədislər əqidədə dəlil deyil. Bu mümkündürmü? Həmdə belə çıxır ki Allah Rəsulu(sav) ümməti ixtilafa aparıb.Yəni, mənim hədislərimi fiqhi məsələrdə qəbul edin, amma əqidə məsələrində dəlil deyil. Belə yaxınlaşma sizcə doğrudurmu? Allah Rəsulu(sav) ancaq bizə fiqhi məsələləri bəyan etmyə gəlib , amma əqidə məsələrində heçnə deməyib. Bu Allah Rəsulunu təhqir etmək deyilmi? Mustafa İslamoğlunun ağlı əqidə və qeybi məsələləri dərk etməyir deyə, bütün həidslər inkarmı edilməlidir? Özlərinə sələfi deyənlər heç Allahdan qorxurlarmı? Daha çox bu məsələ barəsində düşünün. Hər namazda təşəhüddə deyirik ki,Allahım qəbir əzabından sənə sığınırıq. Deməli belə çıxır ki, indiyə kimi namazımızda olmayan bir şeydən Uca Allaha sığınmışıq? Əgər belə önəmli deyilsə nəyə görə Allah rəsulu hər namazda bizə qəbir əzabından sığınmağı əmr edib? Yoxsa səhf etmişik, sən demə hədislər əqidədəd dəlil deyilmiş? Görürsünüz, fiqhi məsələlər bir başa əqiqə məsələlərinə necə bağlıdır. Yoxsa, indiyə kimi zəlalətdə olmuşuq , Mustafa İslaoğlu , bezileri (ozlerine selef deyenler)vasitəsi ilə bizi zəlalətdən qurtardı? Indi isə diqqət yetirin bezi əqidə məsələlərinə 1.Adəm(əleyhissalamın) peyğəmbərliyi 2.Cənnətlə müjdələnən 10 sahabə(Buna görə Mustafa İslamoğlu Bakıda olanda bəzilərinə deyib ki,10 sahbənin cənnətlə müjdələnməsi boş şeydir.Niyə?Hədislərdə gəlib.Bu 10 nəfərin cənnətlə müjdələnməsinə kimlərin şək etdiyini hamı bilirsiniz) 3.Cənnət əhlinin cənnətə necə daxil olması və Uca Allah görmələri 4.Peyğəmbərlərin cəsədlərini torpağın yeməməsi 5.Münkir və Nəkirin Qəbirdə sorğu-sualı 6.Peyğəmbər (sav) axirətdə şəfaəti 7.Böyük günah sahibləri cəhənnəmdə əbədi qalmazlar 8.Şəhidlərin ruhları quşlarən boğazında cənnətdə gəzmələri 9.İsa Əleyhissalamın axır zamanda enməsi 10.Mehdinin zühur etməsi 11.Məhşərdə baş verəcəklər 12.Peyğəmbər(sav) hovuzu 13.Ümmətdən 70.000 insanın sorğu sualsız cənnətə daxil olması 14.Uca Allah hər bir insanın qədərində onun xoşbəxt olması və ya bədbəxt olmasını yazması 15.Mələkərin dünyada gəzərək elm məclislərini ətrafına alması | |
|
Всего комментариев: 2 | |
| |